Utmaning!

VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN?
Ingen aning. Var på kalas?

VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN?

Men jag kommer ju inte ens ihåg vad jag gjorde igår...

5 SNASK DU GILLAR?

Gelegodis, Snickers, Chips, Ost (räknas det som snask?), umm, mer gelégodis?

5 SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?

De flesta Robbie WIlliams-låtar

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?

Köpa precis det jag vill ha

3 DÅLIGA VANOR?

*Lat
*Biter på naglarna ibland (har börjat igen efter ett långt uppehåll)
*Så Opedantisk man kan bli

5 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?

*Sova
*Spela dator
*Umgås med vänner
*Sjunga högt och ofta
*Äta

5 SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA?

*Lack
*2 storlekar för små kläder
*Kortkort
*Tubtoppar
*Mormors gardiner-kläder

4 FAVORITSAKER?

Datorn
Mobilen
Jalla
Mina katter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0