Aaaaaaah!

Nu harjag varit på Lidl och laddat upp med Macadamia-nötter, energidryck och gummigodisar! Ska vara ensam hela kvällen medan Jalla jobbar på IB. Var spelkväll med en massa band och det orkade jag inte med, så jag tar en hemmakväll för mig själv i lugn och ro! Mycket skönt!

Köpte skor på Lidl. De påminner väldigt mycket om de snowjoggings jag hade när jag var 5. Säger inte att sådana är fula, bara att dessa påminner om den äldre varianten. Men men, de kostade 149 spänn och jag måste ha något att ha på mig i Vålådalen nästa helg, dessa duger utmärkt!

Nu har jag inte tid längre, ska slå på musik och sätta mig och snaska i mig gottat!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ja visst är hon??:))

2008-01-26 @ 16:41:37
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0