Gäsp!

Jag är så slö! Har påbörjat en del av en chokladkaka, men väntar på att mitt smör ska bli rumsvarmt, våran micro har ju pajat. Nu känns det inte alls som att den kommer bli färdig över huvudtaget, vill bara ligga och slöa och hitta bra musik! Har ni idéer på bra artister, gärna 50-80-tal, så säg till! Idétorkan är stor. Blir så lätt samma hela tiden. Just nu har det gått så långt att det är Spice Girls som spelas i lurarna, haha.

Jag skulle vilja ta hand om mig själv och köra ansiktsmask, manikyr, pedikyr, sminka mig, fixa håret och ta på mig finare kläder (mjukiskläder på just nu :P), men det känns onödigt kl 21.36 på kvällen då jag inte ska någonstans. Får ta och försöka göra det tills jag ska upp till Ann imorgon på hockey ;)

Hmm träningscykeln borde komma ut ur garderoben där den stått hela julen! Ja, min garderob är en walk-in variant, så den får plats! Tja, kanske imorgon.

Idag åt jag chicken nuggets med ris och hemmagjord kall currysås. Majja kom hit och kockade åt mig, henne och Micke ;) Jalla stackarn har gått upp i vikt efter nyårs-ölen, så han kämpar stenhårt med sina vidriga drinkar hela dagarna igen.

Nej, mer musik, mindre snack! :D

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Du får så gärna komma osminkad och klädd i vad du vill.För mej är du söta lenita iallafall:))

2008-01-02 @ 21:59:18
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0