Goddagens!

Ny dag, nya saker att göra. Eller ja, inte mycket, men det finns ett par saker, städa lite och kanske hoppa upp på träningscykeln en stund.
Satt och kollade på de sista två avsnitten av Heroes, och kom på att jag absolut INTE  visste vad det var för dag idag! Det gick bara inte komma på det, så jag fick fråga Jalla. Ja, fredag.. Det spelar ingen  större roll för mig vad det är för dag, de är mest likadana allihopa. Åtminstone tills man får jobb, då kanske man kan se fram emot helgerna och så!

Nu sitter jag och lyssnar på Celine Dion och funderar på att göra mig "frukost". Men, jag kan vänta en stund till så kan jag göra middag.

Måste baka upp mina ägg idag också, dessvärre får jag äta upp allt själv, eftersom Jalla inte får äta sådana godsaker. Ska väl inte klaga egentligen, men det råkar ju vara så att jag inte gärna äter det jag bakar själv! Har ju hunnit lessna och tappa suget under tiden kakan står i ugnen ;)
Jaja, får väl bjuda hem folk på fika istället då ^^

Nu åter till youtube och Mahjong!

Idag drömmer jag om: att åka Zorb och jaga får i Nya Zeeland.


Kommentarer
Postat av: Annsingen

JAG äter fikabröd! Kommer ni i morgon??? :)))

2008-01-04 @ 15:39:32
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0