Jaha ja, nu blir det sängen.

Folket har gått hem, vissa fullare än andra. Jalla som tur är inte så värst full, inga tomtar trasiga!

Det har varit en sådär kväll, har haft lite tråkigt och spriten inte smakat något (har ju ingen smak). Dessutom fick vi ringa polisen på någon full ungdom utanför som blev lite aggressiv rätt vad det var. Förmodligen hög, och garanterat slagen av någon, alldeles svullen i ansiktet.
Annars har sällskapet varit trevligt och maten var god (fick faktiskt smak under tacosätningen!).
Jag har lite ont i huvudet och näsan (efter nässprayen) och vi är grymt trötta båda två.

Har julat ut i köket och inrett det i... vanilla mocca skulle jag kalla det. Vitt, beigt och brunt genomsyrar rummet och det blev riktigt fint!

Jag önskar att kvällen blivit bättre, men allt kan inte alltid vara på topp! Jag fick iallafall se mina vänner, och det är ju det som betyder något! ♥

Gott nytt år på er alla! Jag önskar er frid, lycka och välgång i ert kommande år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0