Sammanfattning av året

Jag har hittat en lista på en avlägsen blogg  som jag aldrig läst förut, så jag tog mig friheten att stjäla den.

Som flera andra även gjort i sina bloggar så slänger jag upp lite frågor som en sumering av år 2007 jag med.

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det skulle jag tro


2. höll du några av dina nyårslöften? Jag avlägger aldrig nyårslöften, eftersom jag aldrig skulle hålla dom. Fast i år ska jag gå ner några kilon för att vara ännu snyggare i bröllopsklänningen!

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja

4. dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är.

5. vilka länder besökte du? Sverige duger väl bra?

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Jobb, körkort, viljestyrka till flera saker.

7. vilka händelser från år 2007 kommer du alltid att minnas? Oj... Vet inga speciella händelser, men allmänt har jag kommit närmare Jalla och hans familj (tycker jag iallafall! :P) . Vi har ett suveränt förhållande nu ♥

8. vad är det bästa som hänt dig år 2007? Tja läs tidigare fråga. Jag och Jalla har kommit närmare varandra och verkligen har det underbart!

9. största misstaget? Att jag inte skaffat mig ett jobb

10. har du varit sjuk eller skadat dig? Njae, inte mer än vanliga förkylningar och magsjuka och sånt.

11. bästa köpet? 3 par skor för 150:-? Njae, det är inte tillräckligt bra... Allmänt saker man köpt till hemmet. Sakerna till köket nu blev kanon!

12. vad spenderade du mest pengar på? Det säger jag inte...

13. några roliga jobb under året? Haha...

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? In the Ghetto med Elvis, det var den som gjorde att jag kom på att jag inte längre hatade Elvis..

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag.  Eller ja, både och tror jag.

16. vad önskar du att du gjort mer? Sökt jobb! Umgåtts med vänner

17. någon speciell kväll du minns? Flera. Hockeykvällar hos Ann, julafton, fester och annat.

18. hur tillbringade du julen? Med Jallas familj i Stigsjö

19. blev du kär i år? Jag har varit kär hela året ;)


20. hur många one night stands? Inga. Det skulle kännas lite onödigt ;)

21. favoritprogram på tv? Heroes och Top Model  (och lite Prison Break)

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Ja.

23. någon ny du börjat umgås med detta år? Ny och ny, men umgås  MER med Annsingen tror jag. Tja, det är väl ett par stycken man börjat prata med som man inte kände innan.

24. någon crazy fest från året? Haha hemmafesten sist...

25. något du önskade dig och fick? Kärlek och det fick jag :)

26. något kul du gjort under året? Har gjort massor med skojigt.

27. årets bästa film? Hade jag hunnit varit och sett Arn hade det kanske varit den, men det hann jag inte... Tja, allmänt bra filmer är Där Havet Slutar och Nyckeln Till Frihet. Och Meet Joe Black såklart!

28. vad gjorde du på din födelsedag 2007? Bjöd hem vänner och släkt.

29. de bästa nya människorna du träffade? Ann, du var inte ny det här året, så du räknas inte! :P  Volontär-Andreas är skön xD
 

30. hur skulle du beskriva din stil år 2007? Varierad.


31. vad fick dig att må bra? Jalla såklart.

32. vilken kändis var du mest sugen på? Alltid Brad Pitt. Lite Johnny Depp också såklart.

33. vem saknade du? Mamma...

34. favorit månad? Allt som inte innehåller snö och som är någorlunda varmt.


35. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jobb och pengar


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Oh my! Akta jag blir högfärdig ;))
God fortsättning på er!

2008-01-01 @ 13:50:00
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Blofiga o svettiga får jag köra på då:))

2008-01-01 @ 17:05:37
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0