Godmorgon..

Har inte sovit en minut inatt.
Karln stinker sprit så det går inte att vara i samma rum som honom, och Majja sov på soffan, så det blev liksom ingen plats över. Soluppgång har jag ju fått se iallafall. Alltid något.

Vill bara klargöra att jag inte alls är arg över att Thomas hade svensexa, jag hoppas verkligen att han hade jätteroligt! Jag unnade honom varenda sekund. Det har ingenting med det att göra alls. Det jag är jävligt förbannad över är att ingen har sagt ett ord till mig om det, jag fick veta det genom att läsa en blogg. Och Majja fick vara husvakt. Fel att ringa ett ynka jäkla samtal? Jag hade nog velat vara hemma själv...
Tydligen så berättade ingen för att de trodde att jag skulle stoppa det eller ha invändningar?!!!
Vad i *"¤#%!"!??!
Varför i hela friden skulle jag ha det?! Hade bara velat vara med på saken, så jag hade kunnat planera efter det.
Jag hade inte ens med mig nyckel...
Men men... tydligen så tror folk inte bättre än så om mig. Känns tryggt. Tack för förtroendet.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen.

hoppas du känner dig bättre idag blev lite orolig när jag fick ditt mess. tyvärr kunde jag inte göra något åt det... men vi ses ju snart... hör av dig.. pus puss

2008-07-19 @ 13:26:12
URL: http://mallutten.blogg.se/
Postat av: Annica

Det är inte skrivet till just dig.

Men känner du dig träffad så ta då till dig det och tänk efter hur du ska kunna undvika det i framtiden.

För vi behöver alla lära oss av andras misstag. Då slipper man ju ialla fall göra ett mindre i livet. ;-)

Men jag tror att du är lite ur balans just nu och behöver hitta ditt inre lugn. Då kommer dina bekymmer kännas mycket mindre. Tom löjliga.

Så hitta dig själv igen så vi får tillbaka den gamla glada Lenitha.

Ett råd från mig given i kärlekens tecken.

2008-07-20 @ 21:46:16
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0