Håhåjaja!

Tänkte bara skriva en rad och säga att jag lever.
Mycket att göra nu vill jag lova!
Stressen börjar kännas av.
Sitter och skriver ut och kompletterar och viker och sätter ihop vigselprogrammen.
Mitt i detta, när jag har 36 klara och håller på att skriva ut mittensidorna tar bläcket slut.
Jalla byter patron och den börjar knasa och skriva ut en massa tomma blad.
När den är klar med det testar vi skriva ut igen, då är det precis som att det är slut i den patronen också, nästan värre utskrifter än med den förra!
Det ordnar sig inte, vet inte vad jag ska göra.
Jaja, 36 klara åtminstone...

Rispåsar och tryffel ska göras idag, samt ringa en sjujäklans massa samtal och städa och tvätta!
Nu fortsätta, ingen tid att spilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0