Lördag

Och vilken tråkig lördag!
Regnet bara vräker ner. Ingen lust att gå utanför dörren. Tur att man har mycket att göra innanför dörren ;)
Ska hänga upp tavlor och göra lägenheten till ett hem, äntligen!
Sedan står glasen på härdning i ugnen, skålar målas, inköpslista görs.
Sedan är det vigselprogrammet och rispåsar kvar att fixa. Så har det jag gör mest hela kvällen ;)
Mat idag blir lite hopplock av vad vi är intresserade av. Jag ska äta nudlar och nuggets, Jalla kött och potatis.
Sen ikväll sätter vi nog på en film och myser lite, det känns som det bästa alternativet i detta väder.
Ett långt skönt bad med pedikyr efteråt ska också göras.
Jag måste göra en manikyr innan bröllopet! Jag är värdelös på att göra det själv... Kan inte ens måla mina egna naglar :S
Har försökt få tag i min frisör, men hon svarar inte. Måste ju veta vilken tid hon kan komma på bröllopsdagen, håret måste göras iordning rätt så tidigt. Smink har jag inte ens en susning om... Jag är värdelös på att sminka mig själv... Någon som är duktig? Vet inte jag ska lita på mina möhipps-fixare, ni ser ju hur fin jag blev då :P
Alla bilder från möhippan finns att skåda här.

Jaja, finns mer att göra, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0