Övermorgon!

Hihi, två dagar kvar.
Stressen börjar kännas av här hemma.
Musiken går på hög volym medan man kan innan det blir för sent, och vi springer omkring som yra höns och får mest ingenting klart.
Har lämnat igen skrivare hos svärmor, pratat sprit med han som ska sälja det, solat och varit uppe i lokalen och ställt iordning stolar och bord och kikat lite saker.
Nu ska jag ta en paus och lägga mig i badet en sväng. Sen blir det till att bränna ut skivor till Hell's Kitchen.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej! Du får jättegärna ta en titt på min blogg och lämna en kommentar :-) Massor med fina collage, bilder och tips om kläder, smink, kroppsvård och personliga inlägg.



Dessutom har jag precis gjort en ny header som ni gärna får säga er åsikt om :-)



Kram, Alicia

2008-07-24 @ 21:36:19
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Ann

Hur gick det med filén??ÅH är borden klara??? Vad bra iså fall! Det spar mycket tid idag:))

2008-07-25 @ 06:27:37
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0