Spännande!

Nu är det inte långt kvar tills jag är fru Jalonen! Längtar så mycket!
Sitter och tittar på den bästa serie jag någonsin sett, Queer as Folk. Den är så sinnessjukt bra!
Sitter och fixar med de sista vigselprogrammen nu, sen är dom helt klara.
Tryffeln är klar och rispåsarna är klar.
Imorgon blir det kroppsvård och musik att fixa.
Rakning, noppning, solning, masker, naglar och fötter ska fixas.
Dessutom ska vi köpa all fläskfilé och göra den imorgon.
Tvättas ska göras och packas inför resan ner till Skåne.
Och städa hela lägenheten ordentligt och sätta upp alla tavlor som vi inte satt upp än.
Ja, en hel del att göra såklart, men det är så roligt när man gör det tillsammans!
På fredag är det lokalfixning som ska göras, sen på kvällen kommer min frisör och vår underhållare ner hit och sover här.
På lördag är det äntligen dags! Är såå nervös, men så förväntansfull! Det kommer bli fantastiskt underbart!
Hade inte klarat något av det här utan alla kära älskade vänner som hjälper till.
Jag älskar er så mycket och uppskattar det av hela mitt hjärta! Ni är så underbara!

Fick reda på idag att jag ska få en sminkning på lördag av hela möhippegänget! Det var det enda jag oroade mig för. Jag är inte så bra på att sminka mig själv ;)
Det är så perfekt! Jag känner verkligen att det kommer bli perfekt, oavsett hur det går med väder, ringar eller om jag är barfota eller inte. Det spelar ingen roll. Det är vår dag och den kommer bli fantastisk.
Jag får bli Thomas fru och leva honom för alltid, det är det viktigaste för mig ♥

Kommentarer
Postat av: mie

Tror ni får ett underbart bröllop=). Snart så är det dax..

Kram!

2008-07-24 @ 08:06:14
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

åh vad spännande! det kommer med all sannolikhet bli den bästa dagen i ert liv!!

Hoppas det fina vädret håller i sig =)



kram

2008-07-24 @ 20:53:30
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0