Godmorgon!

Har sovit OTROLIGT gott inatt! Helt fantastiskt! Katterna har sovit med oss så gott som hela natten. Jag tror verkligen att de trivs.
Idag är det midsommar! Kommer bli toppen. Ska ju som sagt fira den med Thomas släkt, kan bara bli roligt!

Hittade ett personlighetstest hos Ann. Resultatet blev:

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Kärriärer som skulle kunna passa dig:


Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, SYO-konsulenter, journalister, religionslärare.


Hihi, kanske stämmer, kanske inte. Jag är inte så bra på att se hur jag själv är ;)
Men karriärerna stämmer ju någorlunda. Det jag vlii bli finns ju med där, kind of.

Nu ska jag göra mig iordning och käka lite frukost innan vi far.

Ha en underbar midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0