Godmorgon..

Kors i taket, jag vet!
Så här tidigt är det inte ofta ni får se mig uppe.
Jag ska inte göra något speciellt heller. Men lägenheten är rätt lyhörd och Thomas har gått och jobbat.
Först gick han över till gamla lägenheten för att hämta paraply, vilket inte jag visste utan trodde han gick. UTAN att ge mig en puss och dessutom utan att låsa! Ni förstår ju att jag inte kan ligga kvar i sängen då ;)

Idag ska jag bära saker som bara den. Det spöregnar, men har inget val. Måste göras. Måste tömmas helt. Har det jag gör... Alla tunga möbler är iallafall här, fick hjälp av Stefan och Willy igår att bära. Så nu är småplocket kvar åt mig ;)

Men ska nog sova en stund till tror jag. Det är sådana här gånger jag önskar att jag drack kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0