Hemma igen!

Nu har jag varit i Birsta och handlat.
Först var jag med Lillan. På bussen träffade vi Magnus, Malin och min mormor :)
Var smakråd (vare sig mina åsikter spelade roll eller inte, jag kan få inbilla mig det iallafall :P) åt Lillan.
Hon köpte fina jeans :)
Sen när Lillan åkte så kom Majja, så vi åt lite lunch, glass, sen gick vi och shoppade lite. Till och med jag shoppade!
Hade hittat en så fin gul tunika på Cubus som jag verkligen ville köpa, så jag fick det för Jalla ;)
Sen köpte jag glasskålar på Ikea för 5 kronor styck (köpte 20 stycken) att ha på borden med flytljus och blomblad i.
Dessutom köpte jag tyget vi ska ha som duk på borden. Inte mindre än 22 meter!

Nu ska jag vila mina fötter och spela dator hela kvällen. Ett bad ska nog också hinnas med ;)

Imorgon tänker jag göra nada! Mysa med Jalla hela dagen och bara vara. Längesen nu. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Annica

He he he...

En bra möhippa?

Det beror ju på vem man frågar...;-)

2008-06-27 @ 16:54:46
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Ann

Tillåt mej småle...

HAHAHAAHAH!

Mysa.....

HAHAHAHAHAHAHAHAH!

2008-06-27 @ 17:07:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0