Oj oj oj... jag säger bara det...

Vilken dag!
Har varit hur lugn som helst med möhippan, eftersom jag "vet" när den är.
Så sitter vi på Ikea och äter, Lillan har smygpratat i telefon, sms:at, knäppt kort på mig och donat och grejat och hetsat upp mig och sagt att möhippan kan komma vilken dag som helst vet du..
Så sitter jag och har ungefär 3 tuggor kvar av min underbart goda jordgubbs-cheesecake, då jag får en hand på axeln och någon säger "och du trodde inte det skulle bli något ikväll". GISSA om jag blev rädd! Hörde inte på rösten vem det var.
Det var Annica som hade smugit sig upp bakom mig. Lillan säger "sätt ner tallriken nu och följ med."
Då hade jag hållit stenhårt i den hela tiden. Hann faktiskt tänka att jag verkligen ville äta upp min cheesecake.
SOM TUR VAR så skojade dom bara med mig! Annica, Stefan och Emil var också på ikea och handlade.
Men ja, jag går inte säker längre. Jag var lite skakis efter det och lite lätt nojig resten av dagen.
Carro lyckades också skrämma mig. Satt på en bänk och myste med Thomas och väntade på Lillan, då någon dyker upp bredvid mig med ett högt "Hej!". Det tog ett par sekunder att koppla att det fortfarande inte var dags... ;)

Hua, tror dock fortfarande att det inte blir än på en vecka eller två. Men ja, jag är inte riktigt lika säker längre.
Det verkar mer logiskt med den här helgen än nästa eftersom det är Gatufesten som många ska gå på nästa helg. Och helgen efter det är Lillan borta, så ja... då har vi den här kvar.
MEN det är för snart! Så ja, jag vet inte längre. Det är lite jobbigt...
Nu s

Kommentarer
Postat av: Ann

Hahahahaahhaah!

Hoppas ni blev nöjda...har inte provat mina än ..ska snart:))

2008-06-26 @ 21:17:56
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Annica

Hi hi hi!

Jag njuter jag!

Tycker att det här var skitkul. Jag har koll på ALLT!

Din möhippa och Thomas svensexa...

Jag känner mig liksom på topp. Precis där jag ska vara! ;-) Tycker jag....

För jag har ju inget att oroa mig för.

Är redan gift.

Och har inga "jämna" födelsedagar än på väldigt länge.

Och eftersom jag bara fyller 22 år resten av livet så är det ju lugnt...

Tra la la la!!!!

2008-06-26 @ 22:57:26
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0