Solo...

Nu är vi hemma igen. Allt känns kanon inför konfirmationen. Nästan...
Det visar sig att jag inte bara ska sjunga med kören i kyrkan på söndag, utan jag ska även sjunga solo (!!), som en del av min konfirmationsredovisning. That's some scary stuff... Jag är livrädd. Jag tycker det låter skräp. Ingen annan håller med, så jag får väl försöka förlita mig till vad de säger... Men ändå! Jag ska sjunga solo! Det har jag inte gjort sen vi hade ensemble i högstadiet.
Jaja, får väl bara hoppas att rösten håller. Ska äta äpplen och dricka vatten på söndag, det är allt. Då lär jag väl svimma istället.

Nu ska vi äta glass och kika på tv. Det var längesen vi hade tid över på kvällen för varandra.
Imorgon gäller möte, Ikea och KU!

Kommentarer
Postat av: Eja

Min mamma sa att du sjöng jätte fint i kyrkan =D

2008-06-05 @ 12:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0