Suck...

Vad jobbigt det är när man har kommit till den punkt där man vet vad man vill göra med sitt liv, men inte kan göra det.
Jag vet vad jag vill nu. Jag vet precis vad jag vill. Men min dumhet har ställt till det, så jag kan inte göra något åt det. 
Det är så otroligt jobbig. Så irriterande.
Jag vill bli församlingspedagog. Det är solklart för mig nu. Det är precis det jag vill bli. Men för att bli det måste jag plugga en hel del på Komvux. Och där har jag tyvärr hoppat av två gånger, så nu kommer jag inte få ta studielån.
Jag vet inte vad jag ska göra...
Ska sitta hela natten om så krävs och hitta en lösning. Ja det tänker jag! Jag vill, jag kan! Det måste gå att lösa på något sätt...

Kommentarer
Postat av: Ann

Anledningen till att vi kanske inte tror det är bara av välmening då vi varit i dina skor vi också en gång och VET av erfarenhet att mat är det sista du ens vill tänka på sista dagarna....tro oss!:)

Att "bara" duka och ställa i ordning gumman tar mer tid än du tror...Jag anser iallfall att du ska köpa för att underlätta för dej men du gör precis som du vill...du vet?? EGO!!;))

Blomsterbåge kan jag ringa och höra på blomsterhandlare om du vill?? Eller tänkte du höra om det med hon i sörberge??

Kom ihåg att delegera ut små uppgifter...tänk på dej och er du ...nu är vi där igen...EGO;))

KRAM!

2008-06-09 @ 10:24:53
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej...annars är ju potatissallad man köper färdig faktiskt ganska god:)) alltså affärssallad..:)

Vad har ni tänkt er för blommmor i den då?I bågen alltså:)

2008-06-09 @ 11:24:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Denna dikt är otroligt vacker och tänkvärd..

Skulla man ha gjort något med på något vis..



Tala om för mig...

Tala alltid om för mig att du älskar mig,

i ord, handling och gester.

Utgå inte ifrån att jag redan vet det.

Om jag verkar generad, fortsätt i alla fall.

Tala om för mig när du känner dig nere och missförstådd.

Jag blir starkare när jag vet att jag kan trösta,

men tala om, jag kan inte läsa dina tankar.

Visa andra att du uppskattar mig.

Om du öppet visar din kärlek, får det mig

att känna mig extra stolt och vacker.

Glöm inte bort det lilla tokiga,

du har inom dig.

Omtanke och kärlek i stora mått,

tillsammans med en gnutta galenskap,

gör att ett förhållande aldrig blir tråkigt!

2008-06-09 @ 19:52:53
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Nämen ! Det var inte meningen:) Men nu gråter nog jag snart också:)

Men den dikten är så tänkvärd....så otroligt sann!

Klart inte Tomas förstår..han är man! Han har inga hormoner som struttar omkring och lever rövare i hela kroppen:))



Jag älskar er också:))

2008-06-09 @ 19:58:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0