Waaaaa!!

Jag är helnojig!
Annica, Ann, Thomas, alla har gaddat ihop sig mot mig! Här har han suttit och lyssnat och tröstat mig när jag varit ledsen, och så har han varit med på alltihop! 
Är nu övertygad om att möhippan är i helgen! Men det kan det ju inte vara. Det är alldeles för snart!
Så det är DET dom har gjort ikväll! Jag som har varit avis och lite ledsen för att jag inte fick vara med den här gången heller. I see!
Jag får krupp. Jag måste gömma mig. Alla kan vara med i deras ihopgaddning!
Tanten i kassan på Domus, pizzabagaren på hörnet, grannen med stjärnkikaren på våningen ovanför, ja säkert till och med katterna är med på det hela! Jag kan inte lita på någon!
i need to hide... Aaaaaah!!!
*gömmer mig under sängen*

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

ååå vad spännande!!

har ni mkt kvar att ordna med nu?

kram

2008-06-25 @ 23:00:54
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Ann

Du glömde brevbäraren!

2008-06-26 @ 06:28:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0