Hemma!

Nu är vi hemma igen efter en hel dag på Boda Borg. GISSA om vi är slut.
Tyckte inte att jag var så trött när jag kom därifrån, hade gärna fortsatt en stund till... Men när man satt sig i bilen och svalnat av och stelnat där, så var det inte så jäkla lätt att ta sig ur igen! Jisses så stela vi är, både jag och Jalla. Men 14 banor klarade vi iallafall! Väldigt bra med tanke på att vårat lags smeknamn var Kylskåpen.. Vi var 4 (till en början 5, men en bangade ur och gick till ett annat lag, förmodligen därför de vann! FUSK! Vi hade flest banor innan han gick över...) inte sådär väldans små personer, storväxta alla 4, inte tjocka, det sa jag inte! Men breda axlar och grova är dom ju, grabbarna. Hur som helst, vi var jätteduktiga och tvåa kom vi. Så det så.

Nu ska vi äta middag, magen knorrar! Det blir skinksallad köpt på hörnet, orkar inte laga mat! Orkade inte ens böja mig ner efter posten ;)

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0