Lika som bär?

Jag såg för första gången Kenny Starfighter på bild när jag var på SUM och var då HELT övertygad om att det var han som spelade MacGyver som spelade honom (ja, jag vet NU, det är en svensk karaktär, men visste inte det då). Min sambo har precis haft ett skrattanfall åt detta då jag berättade att jag trodde det. Men bilden vi hade var den nedan, och säg, visst ÄR han lik MacGyver på den här bilden? Har nu sett andra bilder och förstått även jag att det inte är han, men fram till nu var den här bilden allt jag utgått ifrån...
JAG tycker då iallafall att dom är ruskigt lika.

image92    image93


Kommentarer
Postat av: Mari

Ja, det är dom faktiskt :D
BTW, har du och jalla lust att komma på lördag. Jag fyller år på torsdagen och tänkte ha fest på lördag. Först hemma hos mig, sen krogen. :) Jag ska fråga resten av spelgänget också :)

2008-03-24 @ 20:02:53
URL: http://mililot.blogg.se/
Postat av: Mari

jag hade tänkt mig vid sex, om det passar för er :D

2008-03-24 @ 22:12:02
URL: http://mililot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0