Melodifestivalen

Jadu, inte mångra bra bidrag i andra chansen icke. E-type kan ju bara inte sjunga live, det låter inte bra, men Sibel ser ju tokig ut när hon kniper ihop sina ögon och försöker se söt ut. Men av de två tyckte jag nog att Sibel skulle gå vidare. Ola däremot, USCH! Jag klarar inte såna där Idol-sliskiga pojkar som tror att de är bäst och vackrast! Caracola var ju inte så bra de heller, men deras låt fastnade iallafall på hjärnan, det är ju alltid nåt. Tyckte hellre att de skulle gå vidare om jag var tvungen att välja.
Carola och Andreas låt är lite lam för att vara dem, men den duger helt klart. Är ju förvånad om de inte går vidare ;)
Sedan har ju jag en förkärlek för hesa whisky-röster, så Nordman gillar ju jag. Jag hoppas på den låten!
De sista två har inte sjungit än, så jag tar den  bedömningen senare ;)

Magnus Nordström ringde just och frågade om jag ville vara med och spela rollspel (Drakar och Demoner, Trudvang) imorgon, och GISSA om jag tackade ja! Det var sååå längesen jag spelade med dem, så det var verkligen på tiden! Måste damma fram tärningar och så bara.

Just nu: Ja, Nordman - I lågornas sken då såklart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0