Överskottsenergi!

Therese var ju helt okej, jag gillade verkligen hennes röst. Bättre än Sussie Tappers iallafall.
Nej, hoppas på Therese ;)

Jag har en grym överskottsenergi! Vankar omkring i lägenheten och har inget att göra. Eller så kanske jag har så otroligt mycket att göra att jag inte vet vart jag ska börja ta tag i det ;) Nej, jag har kollat på mycket redan och det är ju inte förrän vi får pengar vi kan börja handla in saker.

Jag kanske ska gå ner på IB och hänga istället... Nej, det är så tråkigt där. Fast man kan ju sitta vid datorn där också och blogga... ;)
Börjar bli beroende av den här bloggen tror jag... Banne mig om jag inte ska nå till mest aktiva-listan i den här takten.. har ju så mycket att dela med mig av!

Jaha ja, Sussie gick vidare. Jaja, så kan det vara. Nej, mer MIN musik i högtalarna och mindre tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0