Tack så jättemycket!

Tack Lillan (lillanslilla.blogg.se) för att du alltid ställer upp!
Tack för att du vill vara toastmadame på vårat bröllop!
Tack för att du alltid är där och tack för att du tagit in mig i familjen så öppenhjärtat! Du anar inte vad jag uppskattar dig och hela din familj.
Både jag och Thomas älskar er så innerligt!

Tack för att du finns!

Vi får planera nästa gång vi ses :P

Massor med ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ till dig!!!!
Du är den bästa människa jag någonsin träffat!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Och nu gråter jag! Som en tok!!!

2008-03-07 @ 20:15:09
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0