Godmorgon!

Vilken strålande dag!
Vaknade mysigt. Nästan samtidigt som Jalla för en gångs skull!
Fick ett "jag älskar dig", sedan låg vi bara och myste i nästan en timme. Härligt uppvaknande :)

Idag ska det städas här hemma!
Tror att jag ska ha alla fönster på glänt (eller nåja, lite öppna bara. Annars rymmer katterna.) och spela en massa glad musik. Det är så  härligt väder!

Vi fick en massa potatissallad över igår. Skulle vilja ha fler som provsmakade den. Kanske tar en tripp ner på byn för att se om vi hittar några frivilliga. Eller så... gör vi inte det. Får väl se :)

Min förkylning vägrar lägga sig. Är bökigt att sova när man är täppt i näsan. Det blir ett himlans vändande.
Nässpray är uteslutet, min näsa blir beroende av den på en gång, sen tar det 3 veckor att vänja sig av med det. Dessutom får jag ont i näsan av den.
Halsen är också inte med riktigt på morgonen och kvällen, men i övrigt mår jag kanon! Kan man göra annat med det här vädret? ;)

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0