Home

Är hemma igen. Har varit hos Jallas mormor och morfar först och fikat. Sedan hos hans mor och tittat på kort från hennes Grekland-resa och fått hjälp med bröllopsbuffén och uträkning på hur mycket den kommer kosta. Det känns jättebra!

Ja schlagern nu då...
Jag fattar inte?!
Jag klagar inte på låten som vann, den var väl okej. Men hur i helskotta kunde till exempel Spanien och Frankrike komma före oss?!
En Robocop-snubbe med leksaksgitarr runt halsen och en helium-hög snubbe i golfbil med shemales som bakgrundssångare? Den 75-åriga rapparen var ju också en hit...
Vi hade ju faktiskt för en gångs skulle en bra schlager-låt som lätt kunde ha kommit topp tio! Men nej, Europa tycker att ju konstigare det är desto bättre. Det är så skumt. Kebabpizza-låten vi hade i Melodifestivalen hade kommit längre...
Nästa Melodifestival tänker jag lägga 8000 röster på Östen med Resten eller något annat tok. Då kommer vi säkert längre.
Det störda är att det får inte vara lite konstigt, utan det måste antingen vara smörigt eller VANSINNIGT tokigt för att få många poäng.
Blä, jag bojkottar det här.

Kommentarer
Postat av: Ann

Jaha...men då har ni ju fixat buffen då:))) Så skönt!Blev det catering eller inte?Pia pratade med mej om det idag men jag tyckte det var lite onödigt att räkna på innan man vet exakt anmälda.Men det är jag det...

2008-05-25 @ 17:39:20
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0