Lite bättre...

Har varit inne i stan sen runt 13.
Har köpt min "bröllopsklänning"! Eller ja, blev ingen klänning, så gott som omöjligt att hitta en lång vit klänning som är fin nu! Funderade ett tag på svart, men Jalla övertalade mig att låta bli.
Så det blev en lång vit luftig kjol och ett vitt fint linne! Ska köpa en söt kofta att ha över så jag täcker armarna, hittade ingen fin. Orkade inte gå i fler affärer ;)
Testade även en bh som var trevlig, den var bara lite dyr.

Nu ska jag skriva pergament, äta jordnötsringar och ta hand om mina ömma fötter!

Jo, träffade Ann förut, hon lugnade mig lite inför bröllopet! Hon sa att det enda jag behöver bry mig om är att ha kläder på mig och att vi blir gifta i kyrkan. Det försigår tydligen mycket bakom min rygg som jag inte vet om. Och det kan ju vara sant, men Bridezillan vill ju ha koll på allt! Vill till och med ha koll på möhippan. Har tankar på att bara bjuda hem alla på en trevlig middag och en mysig karaoke-kväll eller så, men ja. Med Jallas släkt är det bara ge upp. Finns inte en chans att dom nöjer sig med det. Dom vill skämma ut mig. På ett snällt sätt förstås (hoppas jag innerligt!).

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

hihi svart brudklänning hade ju varit supercoolt!

joo jag har tatueringen på höger, men det blir ju spegelvänt i en spegel =)



kram

2008-05-28 @ 18:59:05
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Annica

Gammelmoster är en klok kvinna. Kläder är ett plus i kyrkan. Säg "JA" där ni ska. Resten är bara bagateller.

Men jag har en viktig sak som jag vill förmedla från vår dag.

Njut, ha kul och lev!!!!

Den här dagen kommer inte igen. Så på dagen "D". Se till att inte ha några mer måsten än att:

Komma upp ur sängen.

Få i er mat.

Få på er kläderna.

Fota.

Ta er till kyrkan.

Sen till festen.

Inget mer.

Snälla?

Lita på mig i det här.

KRAM!!

2008-05-28 @ 20:40:28
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0