Mår bra? Sovit?

Nja.
Har ingen aning om vad som är fel med mig. Jag har ont i halsen och huvudet. Ryggen gör ondare än den någonsin gjort förut. Jalla är övertygad om att jag har en inflammation i den. Jag är täppt i näsan. Jag kräktes igår kväll. Jag har legat i febervridningar hela natten och knappt sovit alls. Det är så mycket skumt att jag inte vet vad det är? Magsjuka + förkylning + inflammation?!? Nej, det är bara skumt.
Men allt till trots ska jag med Malin ner på Checkers nu om en kvart. Moraliskt stöd kallas det :P
Ska få en en-grams alvedon, så får jag väl hoppas på att febern går ner åtminstone. Sedan på vägen ska jag köpa halstabletter.
Kommer nog inte höras mycket från mig idag. Lär ju sova bort halva dagen.

Så, nu är det färdigklagat!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Annica

Stackare.
Har mer Alvedon än jag själv kan göra av med om du behöver.

2008-05-19 @ 11:36:56
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0