minnen...

Ju mer jag läser Maris blogg, desto ledsnare blir jag över att vi så gott som aldrig umgås nu för tiden...
Jag har ett jättebra liv nu med Jalla och allt, men tiden med rollspelarna är svår att ersätta.
Jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka den gemenskap vi hade då. Alla gånger vi satt nere i källaren hos Mari och Per, 10 pers i flera timmar, tills luften knappt gick att andas och det luktade apa så fort man kom ner i närheten.
Det var tider det...
Måste verkligen göra ett ärligt försök att ta upp den här vänskapen igen! Det är lite svårt, för folk jobbar nu för tiden, har flyttat eller pluggar. De har inte samma tid som förr. Men jag ska verkligen ge allt! Det här får inte fortsätta!

Jag saknar er...

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag saknar dig också gumman!!!

Vi bor ju så nära varandra, men vi är iaf inte så mycket med varann. Det är jättekonstigt tycker jag!

2008-05-29 @ 16:01:28
URL: http://mililot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0