Ny vecka, nya möjligheter!

Måndag. Idag början dieten på allvar.
Igår var jag och övade sång i kyrkan, det var vansinnigt roligt!
Jag och 3 till ska sjunga i kyrkan på konfirmationsgudstjänsten på söndag :D
Idag ska jag gå och träna med Malin, man får prova på gratis på Etic.
Innan och efter det ska jag sitta och skriva ihop rapporten från DÅM i Lund. Det kan ta ett tag.
Karin ringde igår och sa att hon ringt och anmält sig! ÄNTLIGEN börjar det kanske rulla på!
Min bror ringde i förrgår och sa att min kusin Tommy och hans tjej Lisa undrade om de fick komma på bröllopet, de hade inte fått någon inbjudan. Min bror fick en liten (snäll) utskällning. Jag sa till honom direkt när jag skickat inbjudningarna att han skulle säga till dom, för jag fick inte tag i deras adress eller telefonnummer någonstans!
Men det hade han såklart inte gjort... Men nu skulle han göra det sa han, ska påminna honom idag ;)

Nu ska jag ta en god (urk) drink och skriva lite.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0