Storstädning och tvätt

Urk, idag hade jag bara velat sova bort hela dagen.
Vaknade på halvkasst humör, sedan har det inte direkt blivit bättre.
Vi har faktiskt tänkt så pass långt nu att vi ska börja storstäda och röja i tid innan vi flyttar, så vi slipper stå där två dagar innan och ha allt kvar att göra :)
Dessvärre är det ju inte direkt roligt.
Men har städat ur en byrå vilket resulterade i en säck (ur en byrå?!) med skräp. Sedan är skrubben också röjd, vilket blev en säck till med skräp.
Det är ganska mycket skräp!
Dessutom har vi tvättstuga, och det är inte så roligt heller. Vädret är tråkigt.
Ingen bra dag.
MEN. Vi ska till Jimmy och Malin och titta på film hela kvällen och halva natten, DET är däremot roligt! Ska komma en hemlig gäst också, spännande! :D
Vi var där igår också (dock utan hemlig gäst) och såg 3 filmer. Eragon, Guldkompassen och Van Wilder. Bra filmer alla tre, de nedlåtande och dåliga rykten som går om dem (de två förstnämnda åtminstone) tyckte inte jag alls stämde.
Ikväll blir det skräckkväll, jag gruvar mig lite för att gå hem, som tur är så är det bara två hus bort, så det är inte så långt ;) Vem vet, kanske blir kvar där inatt ;D

Nu ska jag se om Diablo 2 är färdiginstallerat och funkar, isåfall syns inte jag mer de närmaste dagarna :P

Ha en bra dag (och en bra helg om jag inte hör av mig mer i helgen)!

image188

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hejje! Kul att vara saknad! Snart hemma igen!! :)

2008-05-03 @ 07:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0