Strul och aceton

blogg.se strular med mig... Tog 5 minuter att logga in. Hm.

Jag skulle ta en melonhalva förut, verkligen verkligen njuta av den. Tar en tugga och känner att det smakar ren aceton... Någon som vill förgifta mig? :P
Åt inte upp den, bara så ni vet.
Sitter och kollar på Sanningens ögonblick, DET är spännande. Har tittat på alla avsnitt på kanal5.se, kommer följa det kan jag säga! Dessutom går det två gånger i veckan ;)

Har kommit på att det är mindre än tre månader kvar tills jag gifter mig och blir en Jalonen (tror jag :S) och jag har inte kollat  på några saker till bröllopet nästan, mer än till mig själv då. Men det är ju så mycket mer än så! Framför allt till festen då. Placeringskort, festprogram (hjälp Ann? du vet nog lite mer än jag här? :P), servetter, dukar osv.
Jisses. Det är så mycket att tänka på!

Fick ett så gulligt meddelande av Jalla nyss, han är världens goaste! Han har det mysigt i Ljustorp med skinande sol och råmande kor och önskar att jag vore där. Sötnos! Älskar honom så mycket. Och snart får jag vara hans fru!
 
Längtar såååå!



image192

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Servetter kan man beställa tryckta med ditt oc Tomas namn på...
Jag och Lelle hade det...samt att jag hade det på Vickans dop..Nu minns jag inte var jag gjorde det men det går att kolla...
Dukar tror jag vita papp lite finare sort...Men det beror på vilken sorts blomsterdekoration du tänkt dej???Alltså på borden?
Placeringskort finns säkert supersöta att köpa på panduro....eller på lagerhaus kanske??
Festprogram får vi spåna på tillsammans d å jag inte vet hur ni vill dom ska se ut??
Så ta det lugnt gumman allt finns i bakhuvet på mej..:))

2008-05-08 @ 20:44:59
Postat av: Ann

Här är en sida som trycker servetter....inte farligt dyrt tycker jag..http://www.servettochetikett.se/

2008-05-08 @ 21:02:33
Postat av: Ann

Denna sida har både servetter och placeringskort..

http://www.romance.se/index.aspx?type=ProductCollection&Lang=sweden&PC=61464&PPC=61292

2008-05-08 @ 21:04:50
Postat av: Ann

Har ni funderat på färger på blommor och dylikt??

2008-05-08 @ 21:19:08
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0