To buy or not to buy?

Jag kan ha hittat the klänning.
How about this?

image194

Jag gillar den. MEN. Det finns alltid men. Den är ju inte hellång.. jag vet inte riktigt om jag gillar det? Mina ben är ju inte så vackra.
Men den är bedårande!
Då kan tärnorna ha ljusrosa klänningar med ett svart band i midjan. Jag och Majja sitter och kikar och planerar lite nu ;)
Aaaah jag vet inte... jag får panik.
Storlek då? Jag håller ju på att gå ner i vikt. Jag kommer inte kunna köpa klänningen förrän i mitten av juli... först då vet jag vad jag kommer ha för storlek. Har sagt juni till pappa, men då är det ju över en månad kvar? What to do!??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var fin!
Strunta i dina ben! Jalla och vi andra tycker du är vacker som du är!
Känner du ingen som är bra på att sy? Då kan du köpa klänningen som den sitter på dej nu coh låta sy in eftersom du går ner i vikt..eller alltså då du inte ska ner mer:)

2008-05-09 @ 06:29:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Emma

Aaaw, den var fin!

2008-05-09 @ 08:43:22
URL: http://emmix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0