Äntligen dagen D! Eller J kanske? ;)

Bakade den där tårtan med bror igår. Tyvärr skulle den svalna ett bra tag, så jag hann gå och lägga mig innan det blev dags att smaka. Men idag ska den provas, definitivt!
Bakade även pepparkakor, samtidigt som vi såg på Hell's Kitchen.

Idag är det äntligen min dag!
Idag ska vi nu tidigt åka och hämta julsakerna i Timrå, sedan ska allt julpyntas!
Nu har jag väntat och väntat och nu väntar jag inte längre!
Åh så underbart det kommer bli :D

Ska baka lussekatter, ischoklad och mjuk pepparkaka som vi ska sälja med KU på julskyltningen i Timrå på söndag (kändes som jag just läst den där meningen i din blogg Ann? :P). Dessutom kanske jag bakar, om jag får tid, till oss själva. Det kan bara tiden utvisa.

Nåväl, nu ska julmusiken klinga i mitt hem hela dagen och dofterna kommer vara underbara!
Bilder kanske kommer på baket (om jag hittar nya batterier till kameran :P).
Ha en underbar dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0