Framme!

Nu är jag framme hos pappsen.
Känner genast hur mycket lugnare allt blir när jag kommer hit.
Kan bero på atmosfären, kan bero på min inställning.
Hur som helst är det skönt!

Har köpt en leksak till Karins son Benjamin, en sån där som låter och blinkar och spelar fina trudelutter om man trycker på knappar. Folk på tåget har kommit åt påsen med den i hela tågresan, så den har spelat fin musik för alla på tåget hela resan ;)
Folk har tittat lite konstigt, jag har låtsats som ingenting.

För övrigt kostade resan 28 kronor, så hit blir det fler resor. Trodde det skulle kosta mycket mer kan jag säga.

Har fått låna pappas bärbara dator hela tiden jag är här, så den kommer följa med till sängen så skriver jag där.
Älskar bärbara datorer, vill ha en egen, VÄLDIGT gärna!

Jaja, nu ska jag vara social med pappsen och se om vi kan trolla till någon middag.
Have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0