Home at last!

Äntligen hemma.
DÅM var fantastiskt roligt!
Det var härlig stämning och allt flöt på bra. Helgen gick så fort!
Igår ringde jobbet och frågade om jag ville jobba idag, och jag tackade självklart ja.
Därför kom jag hem så sent.
Blev invald i DS igen, två år till. Grymt!
Blev även invald i AU (Arbetsutskottet) som förbereder ärenden inför alla DS-möten.
Ska göra mitt bästa där :)

Jag har en sak att bekänna.
Jag har alltid hatat kaffe.
Jag tror att jag inte gör det längre.
Jag kan ha börjat bli en kaffedrickare. Det är läskigt.
På två dagar har allt ändrats.
I fredags innan vi åkte på DÅM gick vi på Coffee House, jag och Thomas alltså, och köpte en varsin Vanilla Dream, en kaffe med vaniljessens, grädde och nötter. Jag fastnade totalt, så idag köte jag en kaffe med vanilj på Kahls i Birsta. Det slutade med att jag köpte en hel flaska vaniljessens.
Kanske är det det stora steget mot kaffedrickande?
Inte mig emot, det skulle vara trevligt att dricka kaffe för att hålla sig pigg om man är på LAN eller så, istället för dyra onyttiga energidrycker...

Nu ska jag och bror spela Age of Conan tror jag. Om jag inte ska se Hål i Väggen.. Det visar sig.
Thomas är och spelar hockey. När han kommer hem duschar jag med honom, sedan hägrar nog sängen skulle jag tro.
Vi är trötta båda två efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0