Julmys, KU och korvmackor

See, inte bara tråkiga "Torsdag"-rubriker.
Det snöar ute! Julabstinensen äter upp mig inifrån, jag MÅSTE få pynta. Jag klarar inte mer!

Igår såg vi på den "nya" Narnia-filmen. Den är nysläppt på dvd åtminstone :P
Den var jättebra. Blev lite fundersam över vissa bitar ibland bara, men den var kanon.
Slutlåten fastnade jag verkligen för, lägger ut den nedanför.

Idag ska jag plugga, sen ska vi på KU.
Erik Bjermkvist kommer dit och ska prata med staben inför DÅM. Det är allt roligt som händer.

Imorgon däremot, då har vi lejt min kusin med sin stoora bil och lånat Thomas farbrors släpvagn och ska hämta sakerna i Timrå. Får förhoppningsvis plats med allt i en sväng.
Det innebär även att mina julsaker kommer hit, och känner jag mig själv rätt så sitter alla tomtar uppe innan helgen är slut.

Just nu äter jag frunch, hårdbrödmackor med korv på. Väldigt underskattat! Sjukt gott.
Ska plåga mig lite extra med julmusik, jag kan verkligen inte låta bli.

Hur som helst, här kommer den bra låten:


Kommentarer
Postat av: Biffen

Man kan väl åtminstonde vänta tills december innan man börjar fundera på julfjoms?



Hinner du läsa detta innan KU så får du hälsa alla från mig och allt sånt fjoms..!! ^^

2008-11-13 @ 14:12:37
Postat av: Biffen

Oh, en sak till.. Det är strålande sol här nu..

2008-11-13 @ 14:13:42
Postat av: Malin

Hej... hehe ju det var välfigt roligt och jag skulle kunna åka igen =D

KRamis

2008-11-14 @ 17:41:36
URL: http://mallutten.blogg.se/
Postat av: Annica

Den här hade jag kaffe i så jag är tveksam till om det funkade med glasyren... Men men. Testar den i morgon på tjejerna.

Ha det bäst!

2008-11-14 @ 18:24:30
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0