Sex and the city

Har varit ner på Apoteket och köpt Nezeril nässpray för barn, som sagt det enda min näsa klarar utan att fräta sönder.
Även köpt linda till Wilmas tass.
Gick på Ica för att köpa glass så jag kan äta nyponsoppa med glass, kanske något jag får i mig förhoppningsvis.
Då visade det sig att Sex and the City-filmen som varit uthyrd varje dag i ett par veckors tid äntligen fanns inne, så den hyrdes omedelbums!
Och julmust tills jag blir bättre i halsen. Som jag saknat julmust!

Så ja, det blir nyponsoppa, film och mys med man en stund framöver.

(Det känns verkligen som att klockan är 4 eller så... är inte van att kliva upp 6 på morgonen :S)

Kommentarer
Postat av: Annica

Det kan ju vara från sin far också... ;-) De är ju liksom släkt de här tre.. Hur mår du?

2008-11-10 @ 14:43:08
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Har fått lite bakslag på magen och kroppen. Men det blir väl bra nångång. Hoppas jag! ;-)

2008-11-10 @ 16:21:52
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0