Tisdag

Har åkt på förkylning, IGEN.
Brorsan blir ju aldrig frisk, så nu har han smittat mig på nytt.
Har legat på soffan hela dagen med värk i hela kroppen. Ryggen har gjort så ont. Har inte kunnat ligga på något sätt utan att få ont. Men nu är Ipren i kroppen, så nu känns det mycket bättre.

Ska laga en brakmiddag åt min kära man nu som varit så snäll och passat upp på mig hela dagen.
Blir en fyrarätters med det mesta vi hade hemma ;)

Det blir:
Amerikanska apelsinpannkakor med sirap
Gulaschsoppa med crème fraiche
Ost, kex och marmelad
Chokladkaka med päron

Trots att det är mycket mat, så hade vi nästan allt hemma. Behövde typ köpa en burk päron, en burk crème fraiche, en apelsin och en ostbit. Så enkelt, men så gott!
Sen hyrde vi faktiskt två filmer på Ica också. 1408 och PS I love you.
Kommer bli en toppenkväll för bara mig och Thomas.
Brorsan är och jobbar så han kommer inte störa.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0