Afterwork

Hemma igen.
Det var riktigt roligt att jobba idag.
Det var lagomt mycket folk, det fanns tid att prata lite med folket i köken också.
En av kockarna är så vansinnigt rolig, har skrattat så gott som hela dagen!
Han är dessutom polsk, så jag har fått träna min engelska hela dagen ;)
Brorsan hämtade mig och Hybis, sen åkte vi och hyrde film.
Så nu blir det afterwork i vår soffa hela kvällen. Ska dra ner på macken en snabbis också så man har något gott att tugga på till, sedan blir det film för oss 3 (och Thomas såklart när han spelat klart sin hockey) hela kvällen!
Ha en trevlig kväll, det ska jag ha :)

Kommentarer
Postat av: vivan

vad roligt att få skratta...det är bästa medisinen för allt...ha en skön vecka! kramiz:)

2008-10-13 @ 09:46:34
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0