I'm alive!

Tro det eller ej.
Lägenheten är klar och bortlämnad!
Otroligt skönt!
Däremot har jag dragit på mig en förkylning såklart. Men det som inte dödar, det härdar. Så jag ska inte klaga.
Ska köpa nässpray, halstabletter och febernedsättande så blir det här finfint!

Min kusin Kenneth är i stan i helgen, så vi ska ses och hitta på något! Fantastiskt roligt!
Såg honom sist på bröllopet, innan det så var det år sedan.
Han är visst och jobbar här i stan i helgen. Får se om det kanske blir en bowling eller så :)

Nu ska vi äta frukost, rostade mackor med världens godaste skinkröra. Får passa på medan jag har smak ;)
Sedan blir det plugga för hela slanten!
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: vivan

ha de gött...trots förskylning!!kramiz:)

2008-10-10 @ 12:19:33
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0