Söndag = jobbdag

Sitter hos Micke och Majja nu och väntar på att klockan ska bli 11 så jag får åka på jobbet.
Ursäkta den dåliga uppdateringen, men jag har verkligen ingenting att skriva längre.
Alla dagar ser så gott som likadana ut.

Sov iallafall hos svärmor inatt. Thomas slutade 21 igår kväll och började 8 imorse, så då fick vi låna sovplats så han slapp kliva upp så tidigt. Och sitta ensam i Sundsvall var inte så lockande, så jag följde med jag också.

Imorgon ska vi till Jessica och hälsa på. Har bara träffat Wille-killen en gång, och det är ju på tok för lite, så imorgon bär det av hit igen ;)

Nu ska jag titta på tv en stund, sen går jag till bussen (som även svärmor och goungen Emil ska åka på. Sällskap!).

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du får en skön söndag kväll :-)

2008-10-26 @ 16:25:19
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0