Jag är utomlands!

Åtminstone känns det så. Det är nog 35 grader här inne, trots korsdraget.
Sjukt!
Som TUR är, så hittade jag denna lilla fiffiga uppfinning som blev min räddare i nöden.
Något för dig Lillan? :)



Så nu går jag omkring såhär hela tiden ;)



Måste bara visa er kort på sötnosarna.


(Ursäkta den oskarpa bilden. Men det blir suddigt utan blixt. Och med blixt blundar hon alltid)



Titta vad de busar! Är det inte underbart?!
Nu tillbaka till städningen. Har hunnit plocka lite. Rachael Ray lockade ju på 3:an, så jag har inte kommit längre ;)
Nåväl har slängt in en diskmaskin, en tvätt och vikt den torra tvätten. Alltid något. Bara resten kvar.
Min Thomas kommer hem efter han slutat jobba! ♥

Nu börjar det bli slut på sprutt i min fina makapär, så nu måste jag hitta nya batterier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0