Lägenheten

Lite bilder på lägenheten. Allt ser tomt och nyinflyttat ut, men det är snarare så att Johnny och Nina precis flyttat ut, så brorsan har nästan inga saker kvar i lägenheten. Det mesta var deras ;) Vänta bara tills jag fått lägga min touch till lägenheten. Kommer inte bli dumt alls!

    hallen. Dörren till lilla toaletten (katt-toaletten), direkt till vänster när man kommer in.
            köket. älskar den lilla bänken bredvid spisen!
  brorsans rum.
  portalen in till det lilla kapprummet.
     vårat sovrum.
         det stora badrummet. Det lilla knäppte jag inte ens på, mer än dörren där uppe.
               Det stora vardagsrummet + det "lilla" vardagsrummet/datarummet. Brorsans projektor + duk. Blir fina hockeykvällar här till vintern ;)


Mjo, det var det.
Måste bara slänga in en bild på fasters hjärta också! Hon är så underbar!


Kommentarer
Postat av: Ann

Ser fint ut:))

Du är utmanad!

2008-09-09 @ 19:19:09
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Jag får dom inte förräns Vickan kommer från träningen runt 8 på kvällen...

2008-09-09 @ 19:57:38
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0