Sjukt roligt!

Nu är jag ensam hemma. Brorsan har åkt och jobbat och Jalla är och spelar hockey.
Maten idag blev tacos, rester blev över. Det blir gott att sitta och tugga lite på till ett bra program lite senare.

Har precis underhållit mig med att se "Hål i Väggen" på 6:an. Jag skrattade så jag nästan kissade på mig.
Självklart kommer det här från japanerna, så jag var såklart tvungen att gå in på youtube och kolla efter det här. Alla sådana här gameshows blir på något sätt mycket roligare med japaner....




En annan sådan rolig japansk gameshow är "Spinner"... Man blir fastspänd, snurras ett ANTAL varv, mer eller mindre fort, sedan ska de tävlande balansera sig över en smal planka över HETT vatten... Ja, ni kan ju se nedan hur det går.. ;)
Tyvärr gick det inte att lägga in den här, men länkar till den. MÅSTE SES! Japaner är galna...

http://www.youtube.com/watch?v=GruLMqy_wn0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0