Det är ju inte sant!

Sitter här på praktiken och trular med att göra ett korsord.
Då kommer Nina in och slänger ut ett förslag.
Prästen kunde inte följa med till Iona i Skottland och dom hade därför en plats över.
Så hon frågade om jag ville följa med!
JAG SKA TILL SKOTTLAND!!!!!!
Det är heeeelt fantastiskt makalöst underbart!
Åker redan på fredag och blir borta en vecka.
Det är två gymnasiekonfirmand plus en till kille som ska åka, och så Nina och jag.
Dessutom får jag kanske lön för det!
Jag är så lycklig så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Ska sticka hem och gråta lite glädjetårar, snacka om att Gud är med mig nu.
Ibland vänder livet =)

Kommentarer
Postat av: carolina

Oj vad roligt för dig! hoppas att du får det bra och bloggar under tiden :) puss och kram

2009-04-15 @ 13:16:38
URL: http://carolinasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0