Kakfest

Kakbaket gick bra igår, jag tror att gästerna var nöjda ;)
Tycker kanske att dom åt lite snålt med kakor, men dom på jobbet blev glada idag när jag tog med mig resterande :)
Kom på igår att det är en vecka kvar innan ansökningen till Sigtuna ska vara inne, så jag fick lite panik.
Ringde och fixade praktikintyg och betyg, så de borde ligga i brevlådan senast tisdag så får jag skicka expresspost ner till Sigtuna.
Sitter och väntar nu på att Thomas ska komma ner så vi ska kila ner på Hemköp medans jag har paus.
Börjar halv 1 igen.
Måste handla lite inför helgen, imorgon far jag på Camelot i Arboga :D
Sista helgen nu, sen har jag äntligen några helger ledigt.
Har som tur är nästan två timmars väntan i Stockholm imorgon, jag måste knäppa passfoton att skicka med i ansökningarna.
Halv 9 går tåget imorgon, så jag hinner inte vara med på påskvandringarna =/
Men men, jag får ju Camelot att se fram emot istället ;)

Får se om vi går på bio ikväll, Thomas fick biobiljetter i present igår och vi har inte riktigt hunnit med varandra, eller jag har väl inte hunnit med honom riktigt ska jag väl säga, det är ju jag som är ute och ränner hela tiden.
Så det vore mysigt att ta en kväll tillsammans i lugn och ro. Det beror dock på hur det går med packning och så.
Han vill se Watchmen, jag är tveksam, men det är hans födelsedagspresent, så jag ser vad han vill :)

Nu väntar Thomas utanför, måste kila!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Glad Påsk på er! KRAM!

2009-04-09 @ 06:14:15
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0