Måndag

Höll nästan på att skriva tisdag i rubriken, är fruktat dagvill just nu...
Har en jobbig migrän idag, inte alls roligt. Brukar så gott som aldrig ha migrän.
Men men, får ta det lugnt. Ska försöka bli bättre och ta mig ut till Birsta så vi kan storhandla.

Får inte in några bilder i datorn! Otekniska lyckas inte få någon anslutning mellan dator och kamera... Dumma dumma!

Jag har en rolig nyhet dock! På måndag ska jag på intervju i Sigtuna för både fritidsledarutbildning och grundkurs! :D :D :D
Åh vad jag hoppas, galet mycket!
Och jag som var så nära att låta bli att ansöka, på grund av några kort.... Knäppt.
Jag är redan nervös, tänk vad jag ska vara på måndag!
Åker ner på söndag kväll och sover över i Sigtuna, sen åker jag hem igen när intervjun är klar.
Har jag riktigt stor tur nu så bor jag i Sigtuna till hösten.... Hoppas Gud är med mig nu! :)

Kommentarer
Postat av: M

Åh vad spännande, hoppas, hoppas, hoppas du kommer in! Jag åker ner till Lund på söndag morgon, ska på intervju för fritidsledareutb i Eslöv & linköping. Spännande :) Puss!

2009-04-27 @ 21:24:52
Postat av: Sofia

Lycka till vännen! Fast jag vill ju ha dig kvar här uppe så egentligen inte...eller...;)

Hoppas du kommer in så kommer jag ner och hälsar på! Ok? ;) Kram

2009-04-27 @ 23:33:08
Postat av: Lillan

Jo men jag chansar ju med Han där uppe emelllanåt! Vi ses i kväll:))

2009-04-29 @ 05:48:49
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Mari

money money money!! När?? :P

2009-04-29 @ 07:15:03
URL: http://coventina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0