Påskvandringar

Sitter på praktiken och har paus och väntar på att klockan ska bli 12 så jag kan gå över till kyrkan på mässa.
Har haft påskvandringar här på morgonen för barn, jätteroligt :)
Imorgon också. Torsdag egentligen, men far ju till Arboga då, så jag jobbar in ett par timmar idag och imorgon.

Det blev aldrig att åka till Pontus igår, Thomas tur att bli sjuk och ha feber =/
Han mår väl bättre idag, men inte bra.

Bakade igår, en hel massa, men bara ett par sorter som lyckades. Hade inga bak-fingrar igår antar jag.
Bakade bullar, men för få. Bakade chokladmaränger, men de misslyckades. Bakade mintrutor, men de misslyckades också. Bakade dock kolakakor och chokladsnitt som blev bra. Jo, och kanel- och kardemummakakor också.
Idag ska jag hem och baka bullar, rulltårta och ananaspaj. 7 sorter, min tvångstanke antar jag. Oj, chokladbollar bakar Thomas just nu, det är den 7:de ;)
Så det finns en del att bjuda på när besöket kommer ikväll!

Grattis på födelsedagen min älskade älskade Thomas, jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: anna

Grattis till honom :D

2009-04-07 @ 23:53:29
URL: http://anaban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0