3...

Se, två inlägg på en vecka! Otroligt =)
Igår var vi på 50-årskalas, det var älskade svärmor som fyllde år :)
Jättegod mat, trevlig stämning, allt var verkligen på topp!
Idag har vi tvättat, sedan varit på styrelsemöte i Timrå med KU, sedan åkte jag direkt därifrån och klippte mig hos brorsan vän, nu är det SUPERkort, men det är åtminstone en frisyr! Den förra var avskyvärd.
Imorgon kommer Majja in vid 10, så ska vi äta frukost tillsammans, sedan äntra staden. Ska kika lite på olika saker, sådär i smyg. Inte jag som ska kolla, men jag är med som stöd och smakråd ;)
Sedan skulle Anna komma in och umgås. Har samlat ihop mina vänner imorgon så ska vi spela minigolf, sedan åka hem till oss och mysa på. Jag vill träffa alla innan jag flyttar.
På lördag åker vi in till Timrå och träffar Jess och säger hejdå till henne och familjen, sedan är vi bjudna på grillning hos Stefan och Annica.
7 på söndag morgon far jag och pappa ner mot Sigtuna. Inte säkert att Thomas följer med, det visar sig. Han kommer iallafall ner nästa helg (hoppas vi!) =)
Jag är så nervös... Så galet nervös. Mer än så behöver jag inte säga ;)

Funderar på att starta en ny blogg nu när jag flyttar och allt, börja på ny kula liksom. Det är ju det som sker med mitt liv. Det tar en ny riktning, ett nytt liv öppnar sig. Får se...
Nu ska vi mysa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0