God Jul!



Vill önska er alla en god jul! Hoppas ni får en härlig dag med nära och kära :)

Har sedan jag kom hem från Sigtuna tagit det lugnt och njutit av lovet, även om jag lätt känner mig uttråkad när jag inte har några internat-kompisar att spela spel med ;)
Sitter hos pappa nu och myser. Huset luktar clementin, pepparkakor och tända ljus, mysigt!
Pappa har världens roligaste katt! För det första lägger hon en tass på vardera sida huvudet när man tar upp henne, precis som att hon ska kramas. Sedan dreglar hon som en galning så man är dyngsur när man släpper ner henne. Dessutom snarkar hon värre än Thomas! Till råga på det låter hon som en kväkande groda när hon jamar... Men gosig är hon, mer än någon annan katt jag mött!

Vi blir kvar här tills imorgon, sedan far vi hem igen. Ska inte göra så mycket i mellandagarna, mer än att fika med Thomas hockeylag, jag ska hjälpa till att dra igång dem så de blir en förening, sånt tycker jag är roligt =)

Snart kommer farmor och sedan brorsan så ska vi äta tacos och mysa på. Blir en lugn jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0